понеделник, 28 януари 2013 г.

Хотел Руминика

През изминалият уикенд решихме с приятели да посетим нещо по-различно и забавно. По този повод си организирахме почивка в планината. Някак си започна да ни омръзват големите и скучни ходели и предприехме нещо по-приключенско. Избрахме хотели Руминика край Велинград, най-вече заради природата, езерцето и пещера Лепеница. От малък все обикалям по пещери – много са ми интересни и любими за посещения, но тази някак си бях я пропуснал. Затова уговорих няколко приятелчета и потеглихме. За сетен път се уверявам, че с весела и готина компания е най-забавно. И така обадихмесе в хотел Руминика и си резервирахме стаи. В петък след работа нашата дружина потегли с 2 коли. Домакините ни посрещнаха много топло и ни настаниха в хотелската част. Бяхме положително изненадани от приятната и уютна обстановка. Вечерта посетихме механата и хапнахме от еко храната – хареса ми, въпреки че бе доста различна от тази, с която съм свикнал. Сутринта се отдадохме на риболов и мъжки приказки. Определено имах нужда от нещо такова,защото това ежедневие съвсем започва да ме омагьосва. Следобед посетихме Лепеница и обещавам, че ще я невестя пак някой ден. 